We hebben het tafelvoetbal voor ons kleinkind. Hij is morgen jarig met zijn naamdag, dus we zullen zien wat hij ervan zegt. We geloven dat hij enthousiast zal zijn en er net zo van zal genieten als wij toen we kind waren. En we spelen met hem en halen herinneringen op...
Voor kinderen is het voldoende; ik vond de vorige versie beter, die helaas al kapot is.
Het is bijna zoals de vorige, 20 jaar oude versie, hij flappert met de vleugels en beweegt ook de romp
- de geluidssensor is minder gevoelig, een geluidsvoorbeeld wordt slechter opgenomen- de vorige moduleerde de opname licht, wat kinderen leuker vonden; nu is het slechts een korte eenvoudige opname die twee keer wordt herhaald