Gratis verzending vanaf € 149,00

Beoordelingen

K
Klant
3 maanden geleden
P
piterkova.katka
3 maanden geleden
K
Klant
3 maanden geleden
De kaarten zaten aan elkaar vast en raakten beschadigd bij het losmaken.
Š
Šárka
3 maanden geleden
B
bejbuska1
3 maanden geleden
K
Klant
3 maanden geleden
L
luboš
3 maanden geleden
Eenvoudige installatie, eenvoudige bediening, geeft licht...
S
simona.sidorova7
3 maanden geleden
Topmateriaal, zeer compact.
K
Klant
3 maanden geleden
Zoals eerder samengevat is het een leuke tafelvoetbal voor kinderen met compromismaat. De hoofdbehuizing is van geperst papier, vergelijkbaar met spaanplaat, dus wees voorzichtig bij het monteren. Sommige onderdelen kun je beter lijmen; het is niet bedoeld om na het spelen uit elkaar te halen. Let op de handgrepen: ze buigen makkelijk bij fanatiek spel.
Mooi groen ontwerp Redelijk formaat - kan op elke kast worden opgeborgen
Hoewel het niet alleen goedkoop plastic is, moet je er voorzichtig mee omgaan, anders valt het al snel uit elkaar
K
Klant
3 maanden geleden
Ik ben tevreden.
Sterke zuigkracht.
K
Klant
3 maanden geleden
J
jf.sramek
3 maanden geleden
Uitstekende kleine machine.
K
Klant
3 maanden geleden
K
Klant
3 maanden geleden
Voorlopig tevreden
K
Klant
3 maanden geleden
Prijs en eenvoudige montage
L
lubogri
3 maanden geleden
K
Klant
3 maanden geleden
Prachtige kleuren, precies zoals ik me had voorgesteld.
F
fklein
3 maanden geleden
Over het algemeen tevreden; in de praktijk zal de betrouwbaarheid blijken. In tegenstelling tot sommige ‘goedkopere varianten’ heeft het een kwalitatief frame met verstelbare bevestigingslengte aan de stoel.
Isofix werkt echt; je bevestigt het eenvoudig en drukt het daarna stevig tegen de stoel.
K
Klant
3 maanden geleden
K
Klant
3 maanden geleden
Goede prijs, snelle levering.
K
Klant
3 maanden geleden
Goedendag, de metalen haarband om de gekleurde kralen op te rijgen heeft plastic stoppertjes die niet blijven zitten en eruit vallen. Alleen voor het uiterlijk; geen erg goed product.
K
Klant
3 maanden geleden
Goedendag, ik heb geen ervaring met de winkel; dit was mijn eerste aankoop. De armbandjes en kettingen zijn erg mooi; mijn kleindochter vond ze prachtig en is blij dat ze naar eigen fantasie kan creëren.
K
Klant
3 maanden geleden
K
Klant
3 maanden geleden
Nog niet getest
K
Klant
3 maanden geleden
De brievenbus hangt. Dank u