De saxofoon van mijn saxofonist-oom viel in de smaak.Erg leuk speeltje met een dempoptie voor het geluid, mooie melodieën.Het eenjarige kind was vooral gefascineerd door de knipperende lichtjes.
We hebben de kinderwagen nog niet uitgepakt; het is een cadeau. We waren enkele jaren geleden al tevreden over dit merk toen we een soortgelijke kochten. Hij is zacht, dus als het kind tegen meubels stoot, beschadigt het noch de kinderwagen noch de meubels.